سامان خرمی نژاد / جراحی بینی گوشتی / بهترین جراح بینی در تهران
مدت زمان مطالعه ۲۱ دقیقه

بهترین جراح بینی در تهران

عمل بینی یک جراحی زیبایی است که شکل بینی را اصلاح می کند. جراحی بینی ممکن است به دلایل پزشکی مانند بهبود تنفس، تغییر ظاهر بینی یا هر دو انجام شود. این عمل می تواند استخوان، غضروف، پوست یا هر سه را تغییر دهد. بهترین روش عمل بینی قطعا باید توسط یک جراح که بیشترین درک را از علایق بیمار دارد انجام شود. پس از مهمترین نکات پیش از جراحی بینی، انتخاب بهترین جراح بینی است. زیرا جراح بینی نقش بسزایی در نتیجه جراحی بینی دارد. بنابراین در این مقاله لازم دیدیم درباره این موضوع نکاتی را ارئه دهیم. در ادامه مقاله بهترین جراح بینی در تهران، با ما همراه باشید تا مفصل در این باره صحبت کنیم.

این روزها زیبایی ظاهری از اهمیت بالایی برخوردار است و هرکس سعی می کند به کمک روش های گوناگون مشکلات ظاهری خود را برطرف نماید. بسیاری از افراد در این میان ظاهر بینی خود را هدف قرار می دهند و نسبت به ایرادات ظاهری و حتی مشکلات تنفسی آن شکایت می کنند. حتی ممکن است نارضایتی به اندازه ای باشد که منجر به خودکم بینی و منزوی شدن آنها نیز شود. ولی اصلا جای نگرانی نیست. زیرا به لطف پیشرفت های پزشکی و ابداع تکنیک های نوین، می توان از طریق عمل بینی به حل بسیاری از این مشکلات پرداخت و به زیبایی ظاهری و آرامش روانی دست یافت.

یک سال و نیم بعد عمل بینی

دکتر سامان خرمی نژاد، جراح بینی در تهران

دکتر سامان خرمی نژاد متخصص گوش و حلق و بینی و جراح زیبایی صورت هستند که به کاندیداهای عمل های زیبایی صورت و گردن کمک می کنند تا به چهره ایده آل و متناسبی نسبت به تمام اجزای صورت برسند. هدف شما برای انجام عمل بینی هرچه که باشد، دکتر خرمی نژاد و تیمشان تمام تلاش خود را برای پاسخ به سؤالات و انتخاب روشی درست برای رسیدن به اهداف زیبایی شناختی شما انجام خواهند داد. علاقه مندان می توانند با درج اطلاعات خود در کادر زیر یک نوبت مشاوره از دکتر بگیرند.

نام یا نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
لطفا مجددا اطلاعات خود را وارد نمایید.

هدف از جراحی زیبایی بینی

نمونه عمل زیبایی بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی (Rhinoplasty) گزینه ای رایج برای بیمارانی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. علاوه بر مزایای شناخته شده از لحاظ زیبایی، رینوپلاستی دارای کاربردهای متنوع تری است. مانند بهبود عملکرد بینی بعد از آسیب یا بیماری و کمک به مشکلات تنفسی که بر خواب و توانایی ورزش تأثیر می گذارد.

هدف از جراحی زیبایی بینی، تغییر در ظاهر بینی مورد نظر بیمار و عملکرد آن با در نظر گرفتن نوع پوست و کل اجزای صورت است. در این راستا دکتر سامان خرمی نژاد به عنوان یکی از بهترین جراح های بینی تهران علم و هنر را در جراحی زیبایی بینی با هم ترکیب می کنند تا نتایج موثر و ماندگاری را به بیماران ارائه دهند.

در مورد اینکه آیا جراحی بینی برای شما مناسب است و چه کارهایی می تواند انجام دهید با بهترین جراح تهران یا شهر خود مشورت کنید. اگر شما کاندید مناسبی برای این جراحی هستید، جراح شما یک برنامه درمانی شخصی و سفارشی برنامه‌ریزی می کند. سپس جراح سایر ویژگی های صورت، پوست بینی و آنچه را که می خواهید در هنگام عمل بینی تغییر دهید را در نظر می گیرد.

تعداد زیادی جراح بینی ماهر و بهترین در جهان وجود دارد. این پزشکان تجربه زیادی در انجام جراحی زیبایی بینی دارند که به آن “عمل بینی” نیز گفته می شود و شکل کانتوری بیشتری به آن می بخشد.

سوالات متداول از بهترین جراح بینی در تهران

بهترین سن برای عمل بینی

از آنجا که نتایج عمل به صورت دائمی در نظر گرفته می شود، انجام عمل جراحی می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند بر روی ظاهر شما باشد. برای یک عمل جراحی ایمن و موفق، ضروری است که استخوان های بینی و غضروف کاملا رشد کرده باشند. به طور معمول در سن 16 سالگی برای دختران و 18 سال برای پسران حداقل سن برای عمل زیبایی بینی است.

بلوغ عاطفی نیز بسیار مهم است. شما باید عوارض جراحی را بدانید و به اندازه کافی مسئولیت پذیر باشید تا بتوانید مراقبت های جراحی بینی را مطابق دستورالعمل عمل کنید. همچنین شما باید بدانید در حالی که جراحی زیبایی بینی می تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری دهد. بینی شما (یا زندگی شما) را کامل نمی کند، یا نظر شخص دیگری را راجع به شما تغییر نمی دهد.

 جراحی بینی در سنین نوجوانی

به طور کلی، افراد کاندید جراحی زیبایی بینی باید به طور کامل رشد کرده باشند. زیرا رشد صورت در نوجوانان و جوانان می تواند به مرور زمان بر ظاهر و عملکرد بینی تأثیر بگذارد. علاوه بر این، بیماران باید از سلامت کلی برخوردار باشند و سیگار نکشند. زیرا سیگار کشیدن می تواند به کاهش جریان خون منجر شود و خطر آسیب بافت را افزایش دهد.

جراحی بینی در نوجوانانی که این روش را به طور کامل درک کرده اند و رضایت کامل والدین را دارند امکان پذیر است. در حالت ایده آل، دختران قبل از انجام عمل باید حداقل 16 سال سن داشته باشند. پسران هم باید حداقل 18 سال داشته باشند. اگر این روش همراه با سپتوپلاستی (صاف کردن سپتوم) انجام شود، نه تنها اعتماد به نفس بیمار بلکه تنفس وی را نیز بهبود می بخشد.

چگونگی انتخاب بهترین جراح بینی

  • ابتدا از اطرافیان خود درباره جراحی بینی شان تحقیق کنید. افرادی که جراحی بینی انجام داده اند می توانند در یافتن بهترین جراح بینی به شما کمک بسیاری کنند.
  • جراح بینی را انتخاب کنید که با شما صادق است و علاوه بر آن بیماران سابقش از او راضی باشند.
  • سعی کنید مطب جراح بینی در شهر محل زندگی شما باشد.
  • پس از انتخاب جراح بینی از او بخواهید درباره نحوه جراحی بینی و مراقبت های پس از جراحی بینی به شما اطلاعاتی را ارائه نماید. 

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

یک جراح بینی خوب باید با بیمار خود صادق باشد و سعی کند اولویت کار خود را سلامت بیمار خود قرار دهد. علاوه بر آن باید وقت کافی برای معاینه بیمار صرف نماید و از وی بخواهد که انتظارات معقولی از جراحی بینی داشته باشد. قبل از جراحی حتما در مورد اینکه آیا عمل برای شما مناسب است و پزشک چه تغییراتی می تواند انجام دهد با جراح خود صحبت کنید. بنابراین برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران حتما با چندین پزشک گفتگو کنید.

اگر شما کاندید مناسبی برای این عمل هستید، بهترین جراح زیبایی بینی یک برنامه درمانی خاص برای شما می چیند. سپس جراح سایر ویژگی های صورت، مانند پوست روی بینی و آنچه را که می خواهید در عمل بینی تغییر دهید، در نظر می گیرد. اما اگر در مورد یافتن بهترین جراح بینی در تهران سردرگم هستید، بهتر است ابتدا لیستی از بهترین جراحان بینی در تهران تهیه کنید تا در ادامه با بررسی آن ها به یک انتخاب واحد برسید.

تجربه جراح

در زمان جراحی بینی توصیه می شود تعدای از جراحانی که دارای تجربه زیادی هستند و مهارت های به خصوصی در رابطه با این موضوع دارند در نظر گرفته شود . بینی جز اعضا بسیار مهمی می باشد که در مرکز صورت قرار دارد و یک جراح بینی خوب در تهران باید این را در نظر داشته باشد بینی می بایست با دیگر اجزای صورت تناسب کافی را داشته باشد که موجب جذابیت بیشتر صورت می شود. در واقع این هنر یک جراحی بینی است که با توجه به مهارت و تخصصی که در زمینه پزشکی دارد قادر باشد به کمک هنر زیبایی – نتیجه جراحی بینی را رضایت بخش ارائه دهد.

فیلم جراحی بینی

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

توجه داشته باشید که رینوپلاست جراحی اضطراری نیست. بنابراین بیمار زمان کافی برای جستجو و انتخاب بهترین جراح بینی در تهران را دارد. بسیاری از افراد از انجام جراحی بینی و عوارض آن واهمه دارند و ممکن است با ترس و نگرانی زیر تیغ جراحی بروند. به همین دلیل انتخاب جراح بینی خوب از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند موجب رفع نگرانی و ترس در آنها شود.

بنابراین توصیه می شود که در انتخاب جراح بینی خوب دقت بالایی نمایید تا از عوارض عمل بینی مانند اختلالات تنفسی یا ظاهر ناهنجار آن در امان بمانید.

همچنین در صورتی که نتیجه جراحی زیبایی بینی مورد پسند بیمار نباشد می تواند منجر به انجام جراحی ثانویه یا جراحی ترمیم بینی شود که عملی دشوارتر نسبت به عمل بینی اولیه محسوب می شود و هر جراح بینی آن را انجام نمی دهد.

دکتر سامان خرمی نژاد جراح بینی خوب در تهران در انجام جراحی زیبایی بینی تبحر بالایی دارند و می توانند نتایج ایده آلی را برای فرد ایجاد نمایند.

نحوه عمل بینی

بینی مشخص ترین عضو صورت است. وقتی زیباست، چشم ها، دهان و گونه ها را زیباتر نشان می دهد. اما وقتی بینی نامتناسب باشد، کل صورت جذابیت کمتری پیدا می کند. به همین دلیل است که عمل بینی می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر و زیبایی فرد داشته باشد. کاندیداها همیشه به دنبال بهترین جراح بینی در شهری مثل تهران هستند. نحوه عمل بینی کاملا به جراح بر می گردد و پزشک با توجه به نیازی که بیمار دارد پلن عمل را به صورت عمل بینی باز یا بسته برنامه ریزی می کند.

انواع مدل بینی برای عمل

بینی از مهمترین اعضای صورت محسوب می شود که به دلیل قرار گرفتنش در مرکز صورت، بیشترین توجه را به خود جلب می نماید. علاوه بر آن هرگونه اشتباه در جراحی زیبایی بینی می تواند منجر به بروز اختلالات تنفسی و عملکردی در  بینی شود. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی نکته ای مهم و اساسی تلقی می گردد. انواع مدل های بینی برای عمل بینی فانتزی (عروسکی)، نیمه فانتزی و طبیعی (نچرال) هستند. قبل از عمل هم بینی های مختلف در کتگوری استخوانی و گوشتی قرار می گیرند که در ادامه بیشتر این مبحث را بررسی می کنیم:

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی پوستی ضخیم دارد و جراحی آن نسبت به جراحی بینی استخوانی دشوار است. در تکنیک های قدیمی معمولا پس از مدتی بینی گوشتی به حالت اولیه خود بازمی گشت. اما امروزه با استفاده از تکنیک های جدید نتیجه جراحی بینی گوشتی مثبت و برگشت ناپذیر است.

در تکنیک های نوین جراحی بینی گوشتی، غضروف را از تیغه مرکزی بینی برداشته و در قسمت نوبینی قرار می دهند تا موجب تقویت و استحکام غضروف های نوک بینی شود.

شاید برایتان سوال باشد که نقش غضروف در عمل بینی چیست؟ بدین منظور می توانید مقاله لینک شده را مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی در این موضوع بدست آورید.

جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی دارای پوستی نازک و حالت قوز و خمیدگی در قسمت پل بینی است. همچنین رشد بیش از حد غضروف بینی در اثر عوامل ژنتیکی و وارد شدن ضربه به بینی می تواند موجب تشدید برآمدگی در بینی شود.

مراحل جراحی بینی

به طور کلی جراحی بینی 1.5 تا 3 ساعت طول می کشد و معمولا یک عمل سرپایی است. در جراحی بینی به روش بسته، برش هایی در داخل بینی ایجاد می شود – تکنیکی که توانایی محدودی در ایجاد تغییرات دارد. اما در جراحی بینی به روش باز، برشی در بافت بین سوراخ های بینی و همچنین درون سوراخ بینی ایجاد می شود. این برش ها بسیار خوب بهبود می یابند و به سختی قابل مشاهده هستند.

در صورت نیاز به غضروف اضافی برای تقویت بینی، غالباً از سپتوم بینی بیمار گرفته می شود. اما در رینوپلاستی ثانویه یا عمل ترمیم بینی که برای اصلاح ناهنجاری های ناشی از عمل قبلی انجام می شود – این غضروف ممکن است از گوش یا دنده گرفته شود. به دلیل اینکه غضروف می تواند پتانسیل زخم شدن را ایجاد نماید، بنابراین یک روش دشوارتر است  و مهم است که توسط یک جراح بسیار ماهر انجام شود.

بهترین جراح بینی استخوانی

بینی هایی که میزان چربی کمتری دارند اما دارای استخوان و غضروف قوی تری هستند، اصطلاحا بینی های استخوانی نامیده می شوند. این نوع بینی ها معمولا دارای قوز روی بینی هم هستند و کاندیدای جراحی قوز بینی می شوند. به دلیل بافت مناسب غضروفی در این بینی ها، معمولا جراح راحت تر می تواند بر روی آن تغییراتی را ایجاد نماید به همین دلیل افرادی که بینی های استخوانی دارند کاندید خوبی برای جراحی بینی در تهران یا هر شهر دیگری تلقی می شوند.

همچنین میزان تورم و کبودی پس از عمل بینی های استخوانی بسیار کمتر از بینی های گوشتی است ولی لازم است هر فردی انتظارات معقولانه ای از عمل جراحی و تغییرات پس از آن داشته باشد.

چه چیزی باعث می شود جراحی بینی طبیعی منحصر به فرد باشد؟

ساختار جراحی بینی طبیعی یک استراتژی است که تمرکز بر حفظ غضروف بینی، استخوان و بافت نرم در یک موقعیت طبیعی و ایجاد یک ظاهری طبیعی دارد. این روش در واقع بینی را به صورتی در می آورد که به نظر نمی رسد جراحی شده باشد. ظاهر بینی متناسب با صورت است. گاهی اوقات بینی بهتر از بینی ای است که شما قبلا داشته اید و جراحی بینی متناسب با چهره است.

اهداف جراحی بینی طبیعی

رینوپلاستی یک عمل بالینی است که شکل بینی را اصلاح می کند. جراحی بینی ممکن است به دلایل پزشکی مانند بهبود تنفس، تغییر ظاهر بینی یا هر دو انجام شود. بهترین جراح بینی تمام تلاش خود را می کند تا با تغییر استخوان، غضروف، پوست یا هر سه به تناسب ایده آلی در چهره بیمار برسد. جنبه های اصلی استراتژیک رینوپلاستی طبیعی چیست؟

 1- شکل دادن به غضروف در یک موقعیت آناتومیکی طبیعی

2- حفظ غضروف کافی برای به حداقل رساندن عدم تقارن با جراحی سوراخ های بینی

3-  جراحی نوک بینی با استفاده از گرافت هایی که بینی را کوچکتر می کند.

4- جلوگیری از اصلاح بینی با شیب زیاد

5- جلوگیری از ایجاد بافت زخم که باعث ایجاد یک ناهنجاری به نام بینی نوک منقاری می شود.

6- بهبود سریع برای جلوگیری از ماندگاری طولانی بافت زخم، که باعث می شود بینی در حین بهبود، جراحی شده به نظر برسد.

7- نگه داشتن غضروف کافی برای جلوگیری از بالا آمدن سوراخ شدن بینی (جمع شدن) بینی.

چگونه جراحی زیبایی بینی با ساختار طبیعی به دست می آید؟ 

در طول سالها انجام عمل های رینوپلاستی بسیار، دکتر خرمی نژاد این درک را به دست آوردند که چرا میزان تجدید نظر در جراحی های زیبایی بینی بسیار زیاد است. در حالت کلی سه دلیل عدم رضایت بیماران از جراحی زیبایی بینی عبارتند از:

  1. از بین بردن بیش از حد غضروف و استخوان ها
  2. قرار دادن غضروف نوک بینی در موقعیت غیر طبیعی
  3. استفاده از گرافت های نوک بینی که قابل مشاهده هستند.

برای مقابله با این مشکلات، دکتر سامان خرمی نژاد مجموعه ای از اصول را ایجاد کرد که هدف از آن ایجاد بینی ای است که متناسب با صورت باشد و احتمال درخواست ترمیم بینی را برای هر بیمار به حداقل می رساند.

عمل بینی طبیعی مردانه

داشتن چهره ای طبیعی در زیبایی آقایان بسیار مهم است و معمولا آنها دوست ندارند با عمل بینی چهره خود را مصنوعی و عروسکی کنند. اهداف جراحی زیبایی بینی این است که بینی را به شکلی زیبا بازسازی کند و ویژگی های صورت شما را تکمیل نماید. شکل گرفتن بهترین فرم و عملکرد در اینجا دو عامل مهم هستند. از آنجا که هیچ دو چهره ای شبیه هم نیستند، نباید مقایسه در رینوپلاستی صورت گیرد. دکتر خرمی نژاد معتقد است که این یک تلاش تیمی است و اهمیت دادن به نگرانی های شما و متناسب کردن خواسته های شما متناسب با نیازهای شما اساس کار او است.

 ایجاد تغییرات صحیح در بینی شما (به گونه ای که صورت شما را اصلاح کند) به شما کمک می کند طبیعی ترین ظاهر ممکن را بعد از عمل جراحی به دست آورید.

انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

بسیاری از افراد به دنبال جراحی بینی به سبک طبیعی هستند به طوری که متناسب با سایر اعضای صورت باشد و بیش از حد کوتاه، سربالا یا قوس دار نشده باشد. در حقیقت برای انجام جراحی بینی طبیعی، جراح باید معیارهایی از جمله برجستگی های چانه، اندازه گونه ها و چشم ها و ویژگی های دیگر صورت را در نظر بگیرد تا بهترین نتیجه از عمل بینی به دست آید. بنابراین بیشترین تقاضا بیماران از بهترین جراح بینی در شهری مانند تهران این است که بینی آن ها را کاملا طبیعی و نچرال عمل کنند.

تعداد زیادی از بیمارانی که درخواست جراحی زیبایی بینی دارند احساس می‌کنند که دچار افتادگی بینی هستند و یا بینی آنها برای صورتشان بیش از حد بزرگ است. بنابراین پیشنهاد می شود این افراد با انجام عمل بینی به یک نتیجه زیبا و طبیعی از کل صورت برسند تا جذاب تر دیده شوند. برای انجام عمل بینی طبیعی انتخاب یک جراح بینی خوب بسیار مهم است تا پزشک بتواند تغییرات مدنظر را اعمل کند.

کاندیداها معمولا برای انتخاب بهترین جراح بینی در شهرهای بزرگی مانند تهران دچار سردرگمی می شوند اما با رعایت برخی نکات می توانند به راحتی یک جراح مناسب برای عمل زیبایی بینی خود پیدا کنند.

بهترین جراح پولیپ بینی در تهران

در صورتی که مخاط بینی بیش از حد رشد کند داخل بینی بافتی به نام پولیپ به وجود می آید که تنفس بینی را با اشکال روبرو می کند. این اتفاق معمولا به دلیل حساسیت به آلرژن ها ایجاد می شود. در اثر پولیپ بینی فرد دچار مشکلاتی مانند گرفتگی بینی، تنگی نفس، کاهش بویایی، سردرد و مشکلات دیگر می شود. بنابراین در چنین شرایطی باید عمل پولیپ بینی انجام گیرد. همچنین ممکن است برخی افراد این عمل را به همراه عمل زیبایی بینی انجام دهند.

بهبودی بعد از جراحی زیبایی بینی

پس از عمل، بیشتر بیماران ناراحتی خفیف تا متوسط را تجربه می کنند که با استفاده از دارو قابل کنترل است. با این حال، در مراحل اول دوره بهبودی به دلیل کبودی احتمالی زیر چشم و استفاده از اسپلینت، می تواند در محل کار و در محیط های اجتماعی کمی ناخوشایند باشد. برای محافظت از استخوان های بینی و غضروف، بیماران باید حدود یک هفته پس از جراحی زیبایی بینی، اسپلینت را در داخل و خارج بینی داشته باشند. علاوه بر این، بیماران باید به مدت دو تا سه هفته از فعالیت های شدید مانند دویدن یا شنا پرهیز کنند و بین چهار تا پنج هفته نیز از زدن عینک خودداری کنند

هزینه جراحی بینی

از ملاک های اصلی افراد برای جراحی زیبایی بینی، میزان هزینه عمل بینی می باشد. جهت اطلاع از این هزینه ها می توانید با شماره های مندرج در سایت دکتر سامان خرمی نژاد متخصص گوش و حلق وبینی در تهران تماس حاصل فرمایید.

نکته: هرگز جراح بینی را تنها براساس هزینه انتخاب نکنید. تغییر شکل بینی یک عمل جراحی زیبایی پیچیده است و برای به دست آمدن بهترین نتایج با حداقل عوارض به مهارت و تجربه خاصی نیاز است. همچنین هنگامی که با جراحان بینی مشورت می کنید، اطمینان حاصل کنید که قیمت کلی به شما داده شود. زیرا برخی از جراحان فقط هزینه های جراحی را اعلام می کنند. اما شما مسئولیت هزینه های اتاق عمل، بیهوشی و موارد دیگر را نیز بر عهده خواهید داشت.

هزینه جراحی زیبایی بینی براساس ملاک های متعددی مانند نوع بینی، مهارت جراح بینی، دستمزد متخصص بیهوشی، دستمزد جراح بینی، هزینه های کلینیک و هزینه های مرتبط با داروها و لباس سنجیده می شود.

آیا ممکن است که بینی من با افزایش سن بزرگتر شود؟

در واقع، این تغییر نسبتاً معمول است که بینی با افزایش سن تغییر کند. با افزایش سن غضروف بینی ممکن است میزان پشتیبانی اش را کمتر کند و باعث افتادگی نوک بینی شود. همچنین پوست بینی می تواند ضخیم تر شده و باعث بزرگ یا پهن تر شدن بینی شود.

جراحی زیبایی بینی با ایجاد غضروف، کاهش اندازه نوک بینی یا انجام تغییرات دیگر برای ترمیم بینی مناسب تر و جذاب تر می تواند مشکل را برطرف کند. در حالی که می توانید برای جراحی زیبایی بینی خیلی جوان باشید، محدودیت سنی بالایی وجود ندارد. به شرط اینکه سالم باشید. بنابراین اگر از اندازه یا ظاهر بینی خود راضی نیستید می توانید با یک جراح بینی معتبر مشورت کنید.

آیا گزینه های غیر جراحی برای زیبایی بینی وجود دارد؟

پاسخ کوتاه این است که بله، گزینه های جایگزین نیز وجود دارند، اما در آنچه می توانند به دست آورند بسیار محدود هستند. برخی پزشکان از پرکننده های پوستی برای تغییر و بهبود ظاهر بینی استفاده می کنند. اما از آنجا که پرکننده ها فقط می توانند حجم بینی را افزایش دهند، فقط در موارد خاص مفید هستند: برای صاف کردن شیب بینی، مخفی کردن یک برآمدگی کوچک یا بهبود عدم تقارن خفیف. اما توجه داشته باشید که نتایج با این روش ها فقط حدود 1 سال باقی می مانند و بیمار باید حداقل سالی یکبار آن را ترمیم کند.

در حالی که روش غیرجراحی بینی ممکن است در بعضی موارد راهی مناسب برای به دست آمدن ظاهر جدید بینی باشد، اما جراحی زیبایی بینی تنها راه برای اطمینان از نتایج ماندگار خواهد بود.

سخن آخر

هزینه کل عمل های بینی انجام شده در جهان در سال 2021 حدودا 5.1 میلیارد دلار بود و انتظار می‌رود در سالهای آتی با نرخ رشد مرکب سالانه 8.9 درصد رشد کند. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی برای کاندیداهای این عمل جراحی بسیار حائز اهمیت است. ما در این مقاله نکاتی را که باید کاندیداها در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران یا هر شهری در نظر بگیرند را عنوان کردیم.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع با دکتر خرمی نژاد